miercuri, 11 august 2010

Timpul trece,amintirile raman.:x

August se termina.scoala incepe.vara trecuta nu a fost cine stie ce :-j.
vara trecuta a fost plina de rasete,nebunii,certuri,impacari.
multi din prietenii mei imi spun ca m-am schimbat vara trecuta. #-o
fratilor sunt aceeasi Patty care o stiti de un car de ani.-.-"
imi pare rau ca nu am putut veni cu voi. la mare,la munte.
dar totusi vara a fost HOOT!
impreuna cu Kenny,Emma,Ade si Dani.
am invatat de la ei destul de multe.
sunt unele faze in care am plans din cauza unei prietenii pierdute,date cu piciorul.:-j
m-au consolat.
Kenny:
-Patty nu merita sa plangi,prietenii adevarati accepta si insulte. eu o sa-ti fiu prieten! MA JUR! imi esti foarte aproape.esti singura fata care nu ma scuturat de bani.
[Patty]-eu nu vreau banii tai. eu vreau o prietenie stransa. ne-am certat ne-am impacat asta nu inseamna ca nu o sa fim asa de buni prieteni. eu doar stii ca nu tin evidenta la orice. timp ce tu crezi ca eu sunt o prietena buna  e foarte ok. :-bd
[ultimul sms de la Kenny]:
"Patty,esti ceeeea mai buna prietena pe care am avut-o! mai facut sa deschid ochii la timp. ILY. (L)
Emma:
E o persoana destul de aproape de mine.imi place caracterul ei e deschisa si iti pune cartile pe masa.nu joaca roluri: vaaai bff,vaai te iubesc faa.[ si alte minuni.]
imi place mult :-bd
TE IUBESC OAIA MEA CHEALA :x
Ade:
e o fire nebunatica,spontana. ea plange degeaba .daca prietenul ei o iubea nu o lasa sa sufere :-j si ii era aproape da na. ce vrei de la un baiat. SI CEL MAI SINCER BARBAT/BAIAT DIN UNIVERS CALCA PE BEC. nu exista. asa cred eu. :-?? deci ea e prietena destul de ok. mai sunt neintelegeri intre noi dar tot de impacam sau ne impaca cineva. :D 
tu esti prima dintre cele mai bune prietene ale mele >:D< 
si te iubesc mult mult de tot :*:*
in preajma ta ma simt foarte bine. 
si am fost alaturi de tine la bine si la rau :*
>:D<
tine minte: Patty te iubeste! :))
Dani:
E al 2-lea cel mai bun prieten :D
e foarte ok :x
imi place mult. caracterul lui e super misto :))
e putin cam timid dar e foarte batos :))
heeei! ti-am gasit o porecla BAT! =))
te iubesc>:D<
[EMMA,NU DISPERA SI NU RADEA CA SUNTEM DOAR AMICI.:))]
CREZI CA EU NU-TI SPUN TIE TE IUBESC.
CAND SUNT FERICITA SAU CUM. =))
>:D<
o prietenie de o vara am avut. si chiar am tinut la ea.nu a intervenit nimeni intre noi.dar asa a fost sa fie. sa ne intoarcem la prieteniile mai vechi. eu nu te-am facut in nici un fel si tu ma faci CURVA. stai cum vine asta :-j
timp ce nu mai vazut pe centura. sunt o FATA PERFECT NORMALA!.
nu permit la nimeni sa-mi insulte prietenii.(:
asta e.
SFARSIT! [:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu