luni, 6 septembrie 2010

Ca in filmele cu prosti.

Eu dormeam..i-)
La vreo 7:30 suna telefonul.
-Alo?! Geanina?
-Nu,eu sunt Ami prietena lu tactu.
(i-am inchis telefonul)
Ma duc frumos la baie. 
Ma spal pe fata, pe dinti .
Si vad ca pisicile mele erau agitate.Nu le bag in seama.
Ma duc deschid messengerul,ma uit pe facebook.
Apoi ma duc in bucatarie si vad ca Tomas se uita atent la chiuveta ma gandeam: "ce naiba e acolo?!"
Cand ma uit in stanga un porumbel alb,frumos pe farfurii. o.o am tipat. :)) 
Tomas a fugit sub pat. Iar Mica se uita la el. Eu: WTF Mica prinde-l x_x.
Mica se uita la mine.
Eu: da las-o balta. :-j
Ma apropii spre porumbel si el zboara pe dulap.
Eu din nou tip :))
Se aud tocurile lui mama.
Deschide usa..
Eu: mama mama mama!!! avem un vizitator ;;)
Maicamea se gandea la o cioara,un uliu dar nu un porumbel. -.-" jalnic!
Mama il cheama pe bunicul meu care sta alaturi. 
Vine el cu o caciula in cap =))
Eu radeam. si mama hai hai mai repede prinde-l ca nu am nevoie de alte neamuri. :))
Bunicul se urca pe scaun. si imi spune:Patty,inchide becul. :o
Eu : ok :-??
El isi apropie mainile de el si il prinde.
El se gandea ca vrea sa-l taiem o.o
Eu in gand: FUCK! cum sa-l taiem ca-i asa frumos :x
Bunicul: ce vrei sa faci cu el?
Eu cu mama in cor: sa-i dam drumul.
Bunicul: chiar nu vreti sa-l taiati?
Noi: nuuuuu!
Bunicul: dar are o carne =p~
Eu: eu SHIT bunicule da-i drumu.
Bunicul: bine,deschide geamul si ii da drumul.
Eu cu mama am rasuflat linistite.
Si asa bietul porumbel ar fi putut termina smuls de pene intr-o oala.
:))
Multumesc! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu