vineri, 3 septembrie 2010

S-a brabusit cerul peste mine..


Cine esti tu sa-mi spui ca nu ai timp de mine.Credeam ca nu esti ca ceilalalti baieti.Nu meriti nici un sarut! Te urasc mai mult decat orice pe lumea asta.Tie chiar nu-ti pasa de ceea ce am spus in tot acest timp.Esti un nimic pentru mine in momentul asta.Tu esti regele si eu o sclava care trebuie sa faca orice pentru tine. O nuu baiatule, TE INSELI. nu meritai niciodata o fata ca mine. care pune suflet intr-o relatie.Eram sigura ca faci asa. 2 saptamani pentru tine au fost un chin. Pentru mine nu mai existi. Esti o scarba! Te-am iubit prea mult in aceste 2 saptamani.Nici nu-mi dau seama cat de repede au trecut. Si eu ma gandeam la vreo 5-6 luni sau chiar mai mult. DAR NU 2 SAPTAMANI! Ma doare ca nici adio nu ti-ai luat.Pleci ma lasi singura de amanet. Tu nu ai realizat in tot acest timp ca eu o sa plang. Cred ca nu am incercat sa-ti dau atatea sanse dar pentru faza asta nu mai primesti nimic!Era frumos sa-mi spui in fata: Uite..cred ca nu mai putem sta impreuna si porcarii deastea. Sunt atatea moduri in care te poti desparti de cineva. Eu chiar tineam la tine .Chiar incepeai sa-mi deschizi inima.Nu am fost asa sincera cu un baiat inafara de Dani. :-j In rest nimeni si nimic nu ma facut sa ma deschid asa. Dani macar merita mai mult decat ai merita tu.Esti cel mai ipocrit baiat din toate timpurile! Sunt hotarata sa nu te mai primesc in viata mea NEVER!!!Mi-ai gresit nu stiu cum sa ma mai exprim. Sfinte Sisoie cat ce oarba am putut sa fiu. Nu am putut observa ca tu stai cu mine numai dintr-un scop.Cum zice Andreea: "ORICE BAIAT CARE SE RESPECTA ARE LANGA EL O BRUNETA! B-)" deci tu mai pierdut pe mine nu mai ai sanse baiatule.Esti cel mai prost baiat din tot universul cum naiba nu stiu. :-j Hai lasa-o balta!
The end!..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu