joi, 16 decembrie 2010

baptism winter!

Sunt extrem de obosita,nu imi pot tine ochii deschisi.Deci nu am sa scriu mult.
okay. ^^ 
astazi mi-am inceput ziua cu o teza la romana care nu prea am facut nimic. :-j
si cu 6 botezuri luate "pe felie" :D
de 2 ori de la colegii mei din clasa.
si celelalte de la prieteni. (va iubesc foarte mult!)
defapt l-am primit de la baiatul care imi place "acum" :))
si nu ma gandeam ca o sa o spun a 3-a oara.. dar chiar il plac si nu va asteptati la altceva!
ascult acum train-shake up christmas si ma gandesc la ce o sa fac de craciun si de revelion.
oare anul acesta o sa fie cum mi-am dorit eu?
cum spunea Emma cu artificii si multe prostii ca intre noi.
dorinta cea mai mare ar fi ca eu,Emma si Ella sa facem craciunul impreuna macar odata in viata!
promit ca voi fi mai buna in 2011. :))
nici  nu imi doresc prea multe de la anul care va veni.
doar fericire,iubire si fara tristete!
deci cam asta am avut de zis. 
Multumesc! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu