vineri, 17 decembrie 2010

Pe neasteptate.

Nu credeam ca o sa am aceasta ocazie de al vedea,jur! Cand m-am uitat in sus era EL cu un ghiozdan in spate si cu un coleg. Eu pur si simplu nu l-am cunoscut de prima data.Dar dupa zambet mi-am dat seama! Era asa de dulce cand mi-a facut din mana iar eu din doua ture de patru ori era sa cad. numai cu gandul la el stateam si dupa cateva minute m-am dus la margine si l-am chemat. Si eram in al noulea cer nu stiam cum sa-mi potolesc zambetul si era prea frumos sa cad. :)) 
Ne-am zambit reciproc si chiar daca ne cunoastem de 3 ani aproape el nu vrea sa strice relatia pe care o avem acum.
Imi place la el ca e sincer si da cartile pe fata.Nu pot sa cred ca o fata poate sa se desparta de asa o dulceata de baiat.
ma rog. :*
Era frumos sa se afiseze pe gheata atunci chiar as fi fost cea mai fericita! e prea scump sa nu-l privesti in ochi!
Si din nou fluturii astia nu imi dau pace,nu cred ca simti acel sentiment pentru orice baiat.
Dar nu poti sa te lasi batuta chiar daca in acel moment nu poti, nici eu nu mi-am pierdut speranta si cand nu mai avem nici un pic de speranta chiar s-a intamplat!
NICIODATA NU-TI PIERDE SPERANTA,O SA SE INTAMPLE ODATA SI ODATA..
Nu vreau sa fiu disperata dar il plac foarte mult, adica serios poate nu simti asemea lucruri dar oricine isi poate schimba parerea. 
Multumesc! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu