sâmbătă, 25 decembrie 2010

Craciun.

Craciun fericit guys!
Deci.. colindatorii nu au fost cum erau seriile trecute. Nu se simte asa de mult spiritul craciunului! 
Nici nu ninge si nici nu ploua dar ceata este numai sa te innebuneasca la cap!
Fara zapada parca nici nu ar fi craciunul si nici luminite prin oras parca am trai in epoca de piatra.PE BUNE!
Anii trec iar noi crestem si traditiile dispar.
Oameni buni voi chiar nu realizati ca totul se duce de rapa,de pe o zi pe alta?:(
Anyway.. -.-"
Anul aceasta nu cred ca o sa fie cel mai stralucit, toti prietenii care ii am sunt din alte localitati si cei de aici merg la rude si alte minuni. Nici nu vreau sa-mi imaginez ce o sa fie de revelion. 
Multe artificii,bucurie,tristete si alte chestii..
De cativa ani incoace imi pun aceeasi dorinta dar nici un semn ca se va implini.
Poate dorinta aceea nu e cea mai buna. 
Mie mi-e greu sa cred ca toti prietenii mei buni sunt departe de mine. Adica nici nu realizez cum pot trai fara ei,sincer!
Ei fac parte din viata mea.
Ne auzim poate prin 2011.
Multumesc! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu